نارنياي جديد پرفروش ترین فیلم 2010




منوي اصلي

موضوعات

آرشیو مطالب

آخرین مطالب

امکانات دیگر

نارنياي جديد پرفروش ترین فیلم 2010
نویسنده : الیاس اسماعیل زاده موضوع : <-PostCategory-> جمعه 24 تير 1390برچسب:,

«سفر داون تریدر» که سومین فیلم از مجموعه فانتزی «وقایع نگاری نارنیا» است در ۳۵۵۵ سینما تقریبا هشت میلیون دلار فروش داشت.

«وقایع نگاری نارنیا: سفر داون تریدر» را مایکل آپتد فیلمساز بریتانیایی کارگردانی کرده و تعدادی از بازیگران دو فیلم اول شامل جرجی هنلی، اسکندر کینز، بن بارنز نقش های خود را تکرار کرده اند.

مجموعه «نارنیا» بر مبنای کتاب های کلاسیک سی. اس. لوئیس ساخته شده و درباره ماجراهای بچه های خانواده پونسی در سرزمینی جادویی است. «شیر، جادوگر و کمد» (۲۰۰۵) اولین فیلم این مجموعه در سه رشته نامزد اسکار شد و توانست اسکار بهترین چهره پردازی را از آن خود کند.

فیلم دوم با عنوان «شاهزاده کاسپین» سال ۲۰۰۸ اکران شد. دو فیلم اول بیش از یک میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند. این دو فیلم را اندرو آدامسن کارگردانی کرد.

لوسی و ادموند پونسی در سومین «نارنیا» همراه یوستیس یکی از اقوام خود به نارنیا باز می گردند و در آنجا همراه شاهزاده کاسپین سوار بر یک کشتی سلطنتی بنام داون تریدر راهی سفری پرماجرا می شوند.

تریلر «گردشگر» با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ هم در اولین جمعه نمایش در ۲۷۵۶ سینما شش میلیون دلار به دست آورد و فیلم دوم شد. این فیلم را فلوریان هنکل فون دونرسمارک کارگردان ۳۷ ساله آلمانی کارگردانی کرده است.

«گردشگر» اولین فیلم او پس از فیلم بسیار موفق «زندگی دیگران» است که سال ۲۰۰۷ برنده اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.

جانی دپ در «گردشگر» نقش فرانک یک گردشگر آمریکایی را بازی می کند که در قطاری که راهی ونیز است با زنی جوان بنام الیس (با بازی آنجلینا جولی) آشنا می شود. پلیس الیس را تعقیب می کند و دو سال است منتظر است او با مردی که دو میلیارد دلار را دزدیده تماس بگیرد. الیس و فرانک نه تنها از دست پلیس بلکه باید از دست تبهکاری که پولش به سرقت رفته فرار کنند.

«گردشگر» به نوعی بازسازی تریلر فرانسوی «آنتونی زیمر» تولید سال ۲۰۰۵ است. ابتدا قرار بود تام کروز و چارلیز ترون نقش های اصلی فیلم را بازی کنند. پس از آنکه کروز ترجیح داد با کامرون دیاز در فیلم «شوالیه و روز» همبازی شود، سام ورثینگتن ستاره «آواتار» جایگزین او شد، اما در نهایت نقش اصلی مرد فیلم به دپ رسید.

جولی که امسال فیلم «سالت» را هم روی پرده داشت، پروژه «گردشگر» را به چند پروژه دیگر از جمله دنباله «تحت تعقیب» ترجیح داد.

انیمیشن سه بعدی «ژولیده پولیده» تولید استودیو دیسنی در سومین جمعه اکران در ۳۵۶۵ سینما ۴/۳ میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت. «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت ۱» برادران وارنر هم با ۴/۲ میلیون دلار فروش در ۳۵۷۷ سینما رده چهارم را از آن خود کرد.

تریلر «توقف ناپذیر» با بازی دنزل واشنگتن با ۲/۱ میلیون دلار فروش در ۲۹۶۷ سینما فهرست پنج فیلم پرفروش هفته را کامل کرد. آمار فروش هفتگی یکشنبه شب اعلام می شود.

در حوزه نمایش های محدود درام ورزشی «مشت زن» به کارگردانی دیوید ا. راسل با ۹۹ هزار دلار فروش در تنها چهار سینما شروعی بسیار خوب داشت.

«مشت زن» داستان زندگی میکی وارد، بوکسور ایرلندی ساکن بوستون در آمریکاست که در دهه ۱۹۸۰ به کمک دیکی اکلاند، برادر ناتنی و مربی خود توانست عنوان قهرمانی بوکس سبک وزن جهان را از آن خود کند. نقش میکی را مارک والبرگ بازی می کند و کریستین بیل به نقش دیکی ظاهر شده است.

ایمی آدامز و ملیسا لئو دیگر بازیگران این فیلم هستند. پروژه «مشت زن» را ابتدا قرار بود دارن آرونوفسکی با بازی والبرگ و مت دیمن بسازد، اما بعد از مدتی حضور دیمن در این پروژه منتفی و براد پیت جایگزین او شد.

در نهایت ابتدا پیت و بعد آرونوفسکی نیز از «مشت زن» جدا شدند، اما والبرگ همچنان به آموزش های لازم برای بازی در این فیلم ادامه داد. دیوید ا. راسل کارگردان «مشت زن» و والبرگ پیش از این در فیلم های «سه پادشاه» و «من هاکابیز را دوست دارم» همکاری کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت22:34---24 تير 1390
سلام
برای اینکه همه از پست های شما استفاده کنند
بعد از گذاشتن کد در وبلاگتان
لینکتان را ارسال کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره ما

نویسندگان سایت

پیوند روزانه

پیوند وبلاگ
Change By :javandownload.loxblog.com